piątek, 9 marca 2012

Na dobry początek...

Witam serdecznie wszystkich na moim blogu!

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad założeniem bloga - blog to w końcu ciekawa rzecz, o ile nie pisze się na tematy banalne, nieprzydatne bądź na takie, o których nie ma się zielonego pojęcia. I właśnie dlatego  z dniem dzisiejszym uruchomiłem bloga poświęconego muzyce filmowej.

Dlaczego taka, a nie inna tematyka tej strony? Moimi (może nieco skromnymi, ale jednak) pasjami są dobre filmy i dobra muzyka.O dobrą muzykę w dzisiejszych czasach coraz trudniej - coraz częściej muzyka wydaje się wynicowana z emocji i uczuć (co jest swoistym paradoksem dla czegoś tak ex definitione artystycznie głębokiego, nie uważacie?). Muzyka filmowa w moim odczuciu jest zaś tym czymś, co wzbudza nowe, tudzież pobudza nasze istniejące emocje - jeśli zaś muzyka towarzyszy dobremu obrazowi, dobrej fabule i dobrym aktorom, jest to miód na mą duszę...

W swoich postach zamierzam Wam przedstawiać ścieżki dźwiękowe zarówno z filmów starszych, jak i nowszych, pozwalając sobie równocześnie na wprowadzenie kilku słów oceny oraz zachęcając do dyskusji.

Mam nadzieję, że moje wypociny będą się Wam podobać i będziecie odwiedzać mojego bloga - serdecznie zapraszam wszystkich :)

1 komentarz:

  1. Z dodaniem do obserwowanych poczekam, aż się trochę blog rozwinie ;P

    OdpowiedzUsuń